Головна » 2017 » Червень » 11 » Beltion: Beyond Ritual: Прев'ю
16:06
Beltion: Beyond Ritual: Прев'ю

Суперечки про те, наскільки вітчизняне фентезі може в повній мірі вважатися літературою, ведуться вже давно. Хтось вважає, що автор з паспортом пострадянської держави апріорі не здатний видавити з себе щось вартісне, хтось визнає тільки досить відомих письменників на кшталт Перумова або Лук'яненко , а хтось і зовсім читає все підряд, не звертаючи особливої уваги на походження творця. Слов'янські девелопери в пошуках цікавого і свіжого сюжету найчастіше звертаються до більш-менш популярним творам, але навіть така "страховка" часом не рятує проект: все-таки фабула - важливий, але не єдиний елемент геймплея. Наприклад, "Алмазний меч, дерев'яний меч" і "Чи не час для драконів" були відмінними книгами, але стали огидними іграми.

Звід Рівноваги: ​​Бельтион

Красунчик, чи не так?

Тож не дивно, що амбітні анонси нового проекту " Бельтион: Звід Рівноваги " української студії Rostok Games викликають поблажливі зітхання геймерів тільки після згадки імені Олександра Зорича . Для тих, хто не захоплюється літературою взагалі або подібного роду зокрема, пояснюємо: Зорич - псевдонім творчого дуету Яни Боцман і Дмитра Гордєвський , авторів серії книг "Звід Рівноваги", на основі якої молоді та недосвідчені розробники вирішили створити гру своєї мрії. Спори про художню цінність згаданих творів залишимо для спеціалізованих сайтів, а в цьому матеріалі спробуємо передбачити, що ж нас чекає після релізу: черговий "бридке каченя" або якісний продукт. 

Розчаровувати нас починають з самого початку - повної ампутацією стадії генерації персонажа. Героя звуть Орвін, і ми не в силах навіть вибрати для нього клас і спеціалізацію по причині їх відсутності. Наш альтер-его тільки-тільки закінчив курси і вступив до Зводу Рівноваги, таку інквізиторську організацію, винищували магів. Чим вони так завинили перед рідною державою, історія замовчує, але факт залишається фактом: обходяться з ними неймовірно жорстоко. Треба сказати, кадет захоплений кар'єрою і не звертає особливої уваги на моральний аспект своєї роботи. Звань в ордені всього п'ять, але підйому на наступну сходинку завжди буде передувати кропітка праця. Виконувати обов'язки член Зводу може по-різному: з викликає сумніви в психічному здоров'ї ретельністю, як-небудь і з порушеннями законів і статутів. Кожен вчинок рано чи пізно відгукнеться: наприклад, відпущений на свободу чаклун прийде на допомогу у важкій ситуації, але начальство, дізнавшись про недоречною жалості, по голівці не погладить.

Звід Рівноваги: ​​Бельтион

Ох, мешканцям будинку зараз явно доведеться несолодко.

Прокачування персонажа чимось нагадує ту, що ми бачили в Assassin's Creed . Пам'ятайте, там Альтаїр, отримуючи нове звання, вивчав і нові бойові здатності або тип зброї? Тут, звичайно, дерево навичок куди гіллясте, а кількість способів нанесення шкоди - фізичного або магічного - задовольнить навіть маніяка. Вражає і арсенал: від звичних одно- і дворічних мечів до величезних гармат. Є й особлива зброя, доступне тільки офіцерові Зводу Рівноваги, хмарний клинок, який відкриває доступ до забороненого для простих смертних чаклунства. Звичайно, неофіт має право хіба на те, щоб засікти творилась волшбу, але, як було сказано вище, придбані після підвищення можливості приємно здивують.

Звід Рівноваги: ​​Бельтион

Повний місяць - найвдаліший час для чаклунства, а значить, Орвін буде працювати в поті чола.

Чого не скажеш про рольової складової. Розробники називають її простий і оригінальної, ми ж вважаємо, що це формене неподобство. Ніяких класів, ніяких акцентів у розвитку, ніяких обмежень при виборі нових здібностей і навичок, ніяких унікальних для конкретного персонажа умінь. Девелопери сміливо віднесли " Бельтион: Звід Рівноваги " до жанру action-RPG, а ось належним чином подбати про підстави для такого вчинку, мабуть, полінувалися. 

Чим Rostok Games хвалиться регулярно і з задоволенням, так це досконально продуманим світом " Зводу Рівноваги ". Строго кажучи, це заслуга не студії, а авторів книг, за якими зараз створюється гра. І слід визнати: постаралися вони на славу і зробили цікаву, небанальну всесвіт. Сармонтазари здається реально існуючої місцевістю: географічна карта, політична система, історія, особливості регіонів - опрацьована кожна дрібниця. Під час подорожі ми не раз відзначимо різницю не тільки в архітектурних стилях і расової структурі населення, а й, скажімо, в асортименті торговців. Причому не можна буде сказати, що, наприклад, зброярі Варана краще відпрацьовують свій хліб, ніж їх колеги з Аютана - рівень розвитку технологій приблизно однаковий, де б ви не знаходилися.

Звід Рівноваги: ​​Бельтион

Шестеро на двох ?! Стоп, вже п'ятеро.

Але найсильніше українські розробники скривдять любителів гарної картинки. Наявні в Мережі скріншоти з позитивних емоцій здатні викликати хіба що ностальгію. Каламутні, неакуратні текстури, брудні кольори, огидна деталізація, карикатурно непропорційні моделі ... Господа, на дворі вже XXI століття, але по зовнішній стороні " Бельтіон " цього не скажеш.

Звід Рівноваги: ​​Бельтион

Архітектурні стилі різних міст будуть серйозно відрізнятися один від одного.

***



На жаль, зовсім скоро нас чекає, як сказав би ослик Іа, трагічна картина. Пам'ятайте ще один "шедевр" вітчизняних девелоперів - " Сходження на трон "? Ось-ось, щось подібне: жахлива графіка, куца рольова складова, незрозумілий сюжет - з традиційних для RPG радощів нам залишили хіба що незвичайну всесвіт. Але для того, щоб нею насолодитися, зовсім необов'язково купувати диск з грою - краще книжку різноманітності заради почитайте, їй богу.

Переглядів: 400 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar