16:06 Beltion: Beyond Ritual: Прев'ю | |
Суперечки про те, наскільки вітчизняне фентезі може в повній мірі вважатися літературою, ведуться вже давно. Хтось вважає, що автор з паспортом пострадянської держави апріорі не здатний видавити з себе щось вартісне, хтось визнає тільки досить відомих письменників на кшталт Перумова або Лук'яненко , а хтось і зовсім читає все підряд, не звертаючи особливої уваги на походження творця. Слов'янські девелопери в пошуках цікавого і свіжого сюжету найчастіше звертаються до більш-менш популярним творам, але навіть така "страховка" часом не рятує проект: все-таки фабула - важливий, але не єдиний елемент геймплея. Наприклад, "Алмазний меч, дерев'яний меч" і "Чи не час для драконів" були відмінними книгами, але стали огидними іграми. Красунчик, чи не так? Тож не дивно, що амбітні анонси нового проекту " Бельтион: Звід Рівноваги " української студії Rostok Games викликають поблажливі зітхання геймерів тільки після згадки імені Олександра Зорича . Для тих, хто не захоплюється літературою взагалі або подібного роду зокрема, пояснюємо: Зорич - псевдонім творчого дуету Яни Боцман і Дмитра Гордєвський , авторів серії книг "Звід Рівноваги", на основі якої молоді та недосвідчені розробники вирішили створити гру своєї мрії. Спори про художню цінність згаданих творів залишимо для спеціалізованих сайтів, а в цьому матеріалі спробуємо передбачити, що ж нас чекає після релізу: черговий "бридке каченя" або якісний продукт. Ох, мешканцям будинку зараз явно доведеться несолодко. Прокачування персонажа чимось нагадує ту, що ми бачили в Assassin's Creed . Пам'ятайте, там Альтаїр, отримуючи нове звання, вивчав і нові бойові здатності або тип зброї? Тут, звичайно, дерево навичок куди гіллясте, а кількість способів нанесення шкоди - фізичного або магічного - задовольнить навіть маніяка. Вражає і арсенал: від звичних одно- і дворічних мечів до величезних гармат. Є й особлива зброя, доступне тільки офіцерові Зводу Рівноваги, хмарний клинок, який відкриває доступ до забороненого для простих смертних чаклунства. Звичайно, неофіт має право хіба на те, щоб засікти творилась волшбу, але, як було сказано вище, придбані після підвищення можливості приємно здивують. Повний місяць - найвдаліший час для чаклунства, а значить, Орвін буде працювати в поті чола. Чого не скажеш про рольової складової. Розробники називають її простий і оригінальної, ми ж вважаємо, що це формене неподобство. Ніяких класів, ніяких акцентів у розвитку, ніяких обмежень при виборі нових здібностей і навичок, ніяких унікальних для конкретного персонажа умінь. Девелопери сміливо віднесли " Бельтион: Звід Рівноваги " до жанру action-RPG, а ось належним чином подбати про підстави для такого вчинку, мабуть, полінувалися. Шестеро на двох ?! Стоп, вже п'ятеро. Але найсильніше українські розробники скривдять любителів гарної картинки. Наявні в Мережі скріншоти з позитивних емоцій здатні викликати хіба що ностальгію. Каламутні, неакуратні текстури, брудні кольори, огидна деталізація, карикатурно непропорційні моделі ... Господа, на дворі вже XXI століття, але по зовнішній стороні " Бельтіон " цього не скажеш. Архітектурні стилі різних міст будуть серйозно відрізнятися один від одного.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |